Obchodné podmienky
Čl. 1. IDENTIFIKAČNÉ A KONTAKTNÉ ÚDAJE OBCHODNÍKA:
Obchodné meno: Elena ORLOVA – MILANOMODA
Sídlo: Okružná 1861/82a, 900 26 Slovenský Grob, Slovenská republika
IČO: 53232844
DIČ: 1125470401
IČ DPH: SK 1125470401
Web: www.milanomoda.sk
E-mail: info@milanomoda.sk
Telefón: +421 950 860 098
Adresa prevádzky: OC Monar, Rubínova 1, 900 25 Chorvátsky Grob
Korešpondenčná adresa: Okružná 1861/82a, 900 26 Slovenský Grob, Slovenská republika
Bankové spojenie:
Názov banky: TATRA BANKA
IBAN: SK2811000000002940153129
BIC (SWIFT): TATRSKBX
Čl. 2. ÚVODNÉ USTANOVENIA
- Tieto všeobecné obchodné podmienky („Obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti Vás, ako spotrebiteľa a Nás ako obchodníka v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom E-shopu na webových stránkach milanomoda.sk, alebo prostredníctvom iných prostriedkov diaľkovej komunikácie (telefonicky, mailom, prostredníctvom komunikácie cez sociálne siete a iné).
- Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete kliknutím tu: GDPR
- Zmluvné strany sa dohodli, že spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi vyjadruje svoj súhlas s tým, aby sa týmito obchodnými podmienkami spravovala kúpna zmluva uzatvorená medzi obchodníkom a spotrebiteľom prostredníctvom internetovej stránky elektronického obchodu obchodníka (ďalej len “kúpna zmluva“), ako aj vzťah vzniknutý pri alebo v súvislosti s uzatváraním takejto kúpnej zmluvy, alebo pri reklamácii tovaru predávaného obchodníkom (ďalej len “tovar“).
- Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy. Ak si obchodník a spotrebiteľ v písomnej kúpnej zmluve dohodnú iné podmienky, ako sú podmienky stanovené týmito obchodnými podmienkami, tak ustanovenia takejto písomnej kúpnej zmluvy majú prednosť pred týmito obchodnými podmienkami.
- Obchodník a spotrebiteľ sa dohodli, že ak záväzkový vzťah založený medzi nimi uzatvorením kúpnej zmluvy alebo vzniknutý medzi nimi v súvislosti s uzatváraním kúpnej zmluvy obsahuje cudzí prvok (napr. kupujúci je občanom iného štátu ako Slovenskej republiky), tak sa takýto vzťah spravuje právnym poriadkom Slovenskej republiky.
- Obchodník a spotrebiteľ sa dohodli, že na prerokovanie a rozhodnutie sporov vzniknutých medzi nimi v súvislosti so záväzkovým vzťahom založeným medzi nimi uzatvorením kúpnej zmluvy alebo v súvislosti so záväzkovým vzťahom vzniknutým medzi nimi v súvislosti
s uzatváraním kúpnej zmluvy, ak takýto vzťah obsahuje cudzí prvok, sú príslušné a právomocné súdy Slovenskej republiky. - Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na spotrebiteľa podľa:
- zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Právne vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom, neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými právnymi predpismi, a to najmä ustanoveniami Občianskeho zákonníka,
- zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení
zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z.
v znení neskorších predpisov, - zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene
a doplnení niektorých zákonov - zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na podnikateľa podľa:
- zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších právnych predpisov
- Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú výlučne na zmluvu uzavretú medzi obchodníkom a spotrebiteľom.
- Ak kupujúci uvedie v objednávke IČO, má sa za to, že nie je spotrebiteľom a pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekoná ako spotrebiteľ.
Čl. 3. POSTUP PRI UZATVÁRANÍ KÚPNEJ ZMLUVY
- Spotrebiteľ pri uzatváraní kúpnej zmluvy postupuje tak, že na internetovej stránke predávajúceho si vyberie tovar, ktorý má záujem kúpiť a takýto tovar si zakliknutím tlačidla „DO KOŠÍKA" vloží do „Nákupného košíka". V prípade že má tovar viacero variant (veľkosť, farba a pod.), si zákazník vyberie variantu ktorú má záujem kúpiť v kolónke „Zvoľte variant“. Následne kupujúci zvolí množstvo tovaru a potvrdí kliknutím na tlačidlo „DO KOŠÍKA“. Zvolením tlačidla sa predmetný tovar pridá do Nákupného košíka, o čom je spotrebiteľ informovaný vyskakovacím informačným políčkom „Produkt bol vložený do nákupného košíka“, pričom sa aktualizuje počet tovarov k nákupnom košíku v pravej hornej časti internetovej stránky.
- Po pridaní tovaru do nákupného košíka sa spotrebiteľ rozhodne či má záujem pokračovať vo výbere ďalších druhov tovaru, alebo bude pokračovať do nákupného košíka kliknutím na ikonu „Nákupný košík“ v pravej hornej časti internetovej stránky predávajúceho.
- V nákupnom košíku má možnosť skontrolovať, potvrdiť, zmeniť, alebo zrušiť objednávaný tovar a jeho množstvo. V Nákupnom košíku sú obsiahnuté informácie o hlavných vlastnostiach tovaru, najmä informácie o druhu, základnom popise, množstve a cene objednaného tovaru.
- Po potvrdení obsahu "Nákupného košíka" stlačením tlačidla "POKRAČOVAŤ" je kupujúci presmerovaný na sekciu „Doprava a platba“, kde si vyberie jeden zo spôsobov doručenia tovaru a jeden zo spôsobov platby (v tejto sekcií v zhrnutí objednávky sa započíta cena dopravy a prípadnej dobierky podľa prednastavených kritérií).
- Po výbere spôsobu dopravy a platby stlačením tlačidla „POKRAČOVAŤ“ je kupujúci presmerovaný do sekcie „Informácie o Vás“ kde sa mu zobrazia polia na vyplnenie Osobných údajov (v tejto kolónke má spotrebiteľ možnosť zakliknúť „PRIHLÁSIŤ SA DO MÔJHO ÚČTU“, následne je presmerovaný do sekcie s variantmi prihlásenia registrovaných užívateľov alebo novej registrácie.) a Fakturačnej adresy spotrebiteľa (v prípade ak spotrebiteľ má záujem doručiť zásielku na inú adresu vyplní jej údaje po zaškrtnutí políčka „Doručiť na inú adresu“). Spotrebiteľ je povinný na stránke obchodníka uvádzať vždy úplné, pravdivé a správne údaje. Spotrebiteľ je povinný vyplniť všetky stránkou požadované údaje označené hviezdičkou.
V zhrnutí objednávky sú zobrazené všetky vybrané tovary so základnými informáciami o nich. Celkovej cene za tovar, spôsobe dopravy a spôsobe platby s ich cenou. Za konci zhrnutia je uvedená suma „Celkom k úhrade“. Na tejto stránke sa spotrebiteľovi po kliknutí na slovné spojenie „obchodnými podmienkami“ nachádzajúce sa vo vete „Odoslaním súhlasím s obchodnými podmienkami a Podmienkami ochrany osobných údajov“ otvorí nová karta kde sa oboznámi s aktuálnymi obchodný podmienkami obchodníka, následne po kliknutí na slovné spojenie „podmienkami ochrany osobných údajov“ sa spotrebiteľovi otvorí nová karta kde sa oboznámi s aktuálnymi podmienkami ochrany osobných údajov. Ak sú všetky údaje nachádzajúce sa na stránke správne, spotrebiteľ sa oboznámil a súhlasí s obchodnými podmienkami a podmienkami ochrany osobných údajov, a má záujem záväzne odoslať objednávku, spotrebiteľ klikne na tlačidlo „OBJEDNAŤ s povinnosťou platby“. Odoslaním objednávky zároveň spotrebiteľ vyjadruje svoj súhlas s obchodnými podmienkami a so spracúvaním osobných údajov, inak je objednávka odmietnutá a platba neprebehne. - Kliknutím na tlačidlo „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU ÚHRADY“ sa objednávka odošle a objednávku už nie je možné ďalej upravovať. Spotrebiteľ má právo objednávku stornovať podľa Čl. 3. týchto obchodných podmienok.
- Objednávka zaslaná obchodníkovi je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy za zmluvných podmienok podľa týchto obchodných podmienok. Objednávka je určená pre obchodníka na prijatie predávajúcim v lehote 14 dní od jej doručenia predávajúcemu.
- Obchodník je povinný potvrdiť spotrebiteľovi prijatie objednávky bezodkladne po jej obržaní. Takéto potvrdenie doručenia objednávky je označené slovami „Ďakujeme za tvoju objednávku!“ alebo obdobným slovným spojením a nie je potvrdením o záväznej akceptácii objednávky podľa podľa Čl. 3. týchto obchodných podmienok a jeho prijatím spotrebiteľom sa kúpna zmluva ešte nepovažuje za uzatvorenú. Potvrdenie podľa tohto bodu má len informatívny charakter za účelom upovedomenia spotrebiteľa o doručení jeho objednávky obchodníkovi, obsahom potvrdenia budú identifikačné údaje obchodníka a spotrebiteľa, druh, množstvo a cena objednaného tovaru, zvolený spôsob, cena a miesto doručenia tovaru, zvolený spôsob platby za tovar, ako aj celková cena tovaru spolu s cenou dopravy. Ak však potvrdenie podľa tohto bodu obsahuje aj text "Potvrdenie o záväznej akceptácii objednávky" alebo iný text z ktorého vyplýva, že potvrdenie podľa tohto bodu je súčasne potvrdením o záväznej akceptácii objednávky, považuje sa toto potvrdenie súčasne za Potvrdenie o záväznej akceptácii objednávky podľa podľa Čl. 3. obchodných podmienok; potvrdenie v takom prípade obsahuje aj náležitosti podľa druhej vety podľa Čl. 3. obchodných podmienok.
- Kúpna zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom záväzným akceptovaním objednávky spotrebiteľa obchodníkom, ktoré obchodník uskutoční zaslaním e-mailovej správy na adresu spotrebiteľa, pričom takáto správa bude označená ako "PRIJALI SME TVOJU OBJEDNÁVKU Č...... ". V tele správy budú uvedené identifikačné údaje obchodníka a spotrebiteľa, druh, množstvo a cena objednaného tovaru, zvolený spôsob, cena a miesto doručenia tovaru, predpokladaný termín dodania tovaru, zvolený spôsob platby za tovar, ako aj celková cena tovaru spolu s cenou dopravy, prílohou e-mailovej správy budú tieto obchodné podmienky, formulár na odstúpenie od zmluvy a reklamačný formulár. Na e-mailovú adresu spotrebiteľa budú v prípade potreby zasielané všetky aj ďalšie informácie súvisiace s jeho objednávkou.
- Pred záväzným akceptovaním objednávky spotrebiteľa obchodníkom, je obchodník
(v závislosti na charaktere objednávky a objednaného tovaru) podľa vlastného uváženia oprávnený požiadať spotrebiteľa o dodatočné potvrdenie objednávky, resp. spotrebiteľa v súvislosti s vybavovaním objednávky kontaktovať (napr. telefonicky alebo e-mailom). - Zoznam tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho je zoznamom bežne predávajúcim dodávaného tovaru, avšak predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť všetkých tovarov podľa zoznamu. Informácie o dostupnosti tovaru na stránke predávajúceho majú informatívny charakter.
- Obchodník je oprávnený objednávku odmietnuť a objednaný tovar spotrebiteľovi nedodať, ak spotrebiteľ uviedol pri vytváraní objednávky nesprávne alebo zavádzajúce údaje alebo ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, ak sa so spotrebiteľom nedohodne na náhradnom plnení.
- Obchodník je oprávnený objednávku odmietnuť a objednaný tovar spotrebiteľovi nedodať aj ak spotrebiteľ v minulosti porušil podmienky inej kúpnej zmluvy s obchodníkom.
- O odmietnutí objednávky bude spotrebiteľ informovaný e-mailom. Ak spotrebiteľ pred odmietnutím objednávky uhradil kúpnu cenu alebo jej časti, tak obchodník vráti zaplatenú sumu kupujúcemu v lehote do 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa so spotrebiteľom nedohodne inak.
- Obchodník je oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť, ak spotrebiteľ uviedol pri vytváraní objednávky nesprávne alebo zavádzajúce údaje alebo ak z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo z dôvodov vyššej moci, nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode a ak od obchodníka nemožno spravodlivo požadovať, aby dodanie tovaru uskutočnil v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. V týchto prípadoch sa obchodník môže so spotrebiteľom dohodnúť na náhradnom plnení. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy obchodníkom, vráti obchodník spotrebiteľovi všetky platby prijaté v súvislosti s kúpnou zmluvou do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy.
- Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku v prípade, že tovar ešte nebol vyexpedovaný. Objednávku je možné stornovať písomnou formou (e-mailom na adrese objednavky@milanomoda.sk). Spotrebiteľ je povinný v oznámení o storne objednávky uviesť číslo objednávky, meno, e-mail a druh objednaného tovaru. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou (e-mailom). Obchodník následne vráti spotrebiteľovi už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní od storna objednávky bezhotovostným prevodom na bankový účet určený kupujúcim, pokiaľ sa spolu nedohodnú inak. Ustanoveniami tohto bodu nie sú dotknuté práva spotrebiteľa na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa Čl. 8. týchto Obchodných podmienok.
- Údaje vo faktúre za dodanie tovaru nemožno meniť po tom, ako bola cena tovaru zaplatená alebo po tom, ako tovar spotrebiteľ prevzal.
- Uzavretú kúpnu zmluvu obchodník archivuje v elektronickej forme po dobu šiestich rokov a spotrebiteľovi je prístupná na požiadanie.
Čl. 4. UŽIVATEĽSKÝ ÚČET
- Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.
- Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.
- Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.
- Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.
- Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 25 mesiacov nevyužívate, či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.
- Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.
Čl. 5. PLATOBNÉ PODMIENKY A CENA TOVARU
- Ceny jednotlivých tovarov sú na stránkach internetového obchodu aktuálne a platné. Uvádzané ceny sú vrátane dani z pridanej hodnoty (DPH). Ceny sú platné k aktuálnemu termínu vytvorenia objednávky.
- Kúpna cena za objednávku je uvádzaná v zhrnutí objednávky tesne pred odoslaním (potvrdením) záväznej objednávky. Kúpna cena je celková. Je to súhrn všetkých tovarov nachádzajúcich sa v zhrnutí objednávky vrátane DPH, zliav a všetkých nákladov na dodanie a balenie.
- Pokiaľ obchodník poskytuje zľavu na tovar, uvedie aj najnižšiu cenu tovaru za posledných 30 dní. Pri postupnom zlacňovaní uvedie obchodník najnižšiu cenu, za ktorú výrobok ponúkal a predával v dobe 30 dní pred prvým poskytnutím zľavy. Obchodník môže poskytnúť spotrebiteľovi rôzne druhy zliav, napr. zľavu za registráciu do vernostného programu, zľavu za opakovaný nákup alebo zľavu na základe zľavového kupónu.
- Spotrebiteľ je povinný zaplatiť celkovú kúpnu cenu dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane nákladov na zabalenie a doručenie tovaru, a to v lehote splatnosti, najneskôr však pri prevzatí tovaru. Meniť ju možno len na základe dohody zmluvných strán.
- Spotrebiteľ môže kúpnu cenu zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
- NA DOBIERKU - spotrebiteľ zaplatí kúpnu cenu pri prevzatí zásielky. Pri tomto spôsobe platby obchodník účtuje aj poplatok za dobierku, ktorý je zarátaný v celkovej kúpnej cene. V prípade objednávky nad 50,- Eur, je dobierka bezplatná.
- PLATBA VOPRED BANKOVÝM PREVODOM - Spotrebiteľ zaplatí kúpnu cenu bankovým prevodom podľa údajov uvedených v potvrdení objednávky, t. j. na bankový účet obchodníka: IBAN č. SK2811000000002940153129. Pričom ako variabilný symbol uvedie číslo objednávky.
- ONLINE CEZ PLATOBNÝ SYSTÉM - Spotrebiteľ zaplatí kúpnu cenu online cez vybraný platobný systém,
- ONLINE PLATOBNOU KARTOU - Spotrebiteľ zaplatí kúpnu cenu online prostredníctvom platobnej karty.
- V prípade, že si spotrebiteľ zvolí niektorý zo spôsobov zaplatenia kúpnej ceny vopred, pred dodaním tovaru, je kúpna cena platná do 7 dní. Pokiaľ spotrebiteľ nezaplatí kúpnu cenu v stanovenej lehote, obchodník má právo odstúpiť od zmluvy, čím sa objednávka ruší. Tovar expedujeme po pripísaní úhrady na náš bankový účet.
- Dokladom o predaji vrátane ceny tovaru je faktúra (daňový doklad), ktorá je zaslaná emailom, pričom zároveň slúži ako dodací a záručný list.
Čl. 6. DODACIE PODMIENKY
- Obchodník dodáva tovar výlučne na území Slovenskej Republiky.
- Náklady na dodanie tovaru pri objednávke do 50,- Eur znáša spotrebiteľ. Náklady na dodanie budú presne vyčíslené v objednávkovom formulári po zvolení požadovaného spôsobu dodania a spôsobu platby. Pri objednávkach nad 50,- Eur náklady na dodanie a prípadnú platbu na dobierku znáša obchodník.
- Kupujúci si môže zvoliť niektorý z nasledovných spôsobov dodania:
- Osobný odber na predajni (OC Monar, Rubínová 1, 900 25 Chorvátsky Grob)
- Doručenie na adresu (PACKETA, DPD, Slovenská pošta)
- Osobný odber na odbernom mieste (PACKETA – Z-BOX, Slovenská pošta – Balíkobox)
- Doručene na Poštu (Slovenská pošta)
- Obchodník sa zaväzuje dodať spotrebiteľovi objednaný tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa potvrdenia objednávky, ak sa zmluvné strany nedohodli inak alebo ak nie je pri vybranom tovaru uvedená iná dodacia lehota. Bežne dodávaný tovar je expedovaný v čo najkratšej možnej dobe s ohľadom na kapacitné možnosti obchodníka.
O expedovaní tovaru bude spotrebiteľ informovaný mailom. - Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v objednávke, osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala ním určená osoba. Tovar je dodaný v okamihu, keď ju prevezme spotrebiteľ alebo ním určená osoba.
- Ak obchodník nedodá objednaný tovar včas, môže spotrebiteľ od zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na plnenie, ak:
- obchodník odmietol tovar dodať,
- včasné dodanie bolo mimoriadne dôležité vzhľadom na všetky okolnosti uzavretia zmluvy,
- kupujúci pred uzavretím zmluvy obchodníka oboznámil, že včasné dodanie je mimoriadne dôležité.
- Po odstúpení od zmluvy podľa podľa Čl. 6. článku obchodník vráti spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na základe zmluvy dostal.
- Od okamihu odovzdania tovaru na prepravu dopravcovi, zodpovedá za prípadnú škodu dopravca. Z uvedeného dôvodu je spotrebiteľ, pri prevzatí tovaru od dopravcu povinný skontrolovať neporušenosť obalu zásielky a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť dopravcovi. V prípade zjavného porušenia obalu, ktoré nasvedčuje neoprávnený zásah do zásielky, nemusí spotrebiteľ zásielku od prepravcu prevziať. Podpisom dodacieho listu spotrebiteľ potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúci tovar bol neporušený.
- Pokaľ spotrebiteľ, obdrží poškodený tovar, je povinný ho ponechať v pôvodnom stave a v pôvodnom obale tak, ako ho prevzal. Tovar nie je oprávnený prebaľovať do iného obalu a akokoľvek s ním ďalej manipulovať.
- Po prevzatí tovaru spotrebiteľ prehliadne tovar a bez zbytočného odkladu informuje obchodníka o zistených nedostatkoch. V prípade, že spotrebiteľ zistí poškodenie tovaru alebo inú vadu až po jeho prevzatí, túto skutočnosť oznámi obchodníkovi bez zbytočného odkladu na reklamacie@milanomoda.sk.
Čl. 7. NADOBUDNUTIE VLASTNÍCTVA A NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza na spotrebiteľa, okamihom úplného zaplatenia celej kúpnej ceny, nikdy nie však skôr ako prevzatím tovaru spotrebiteľom.
- Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na spotrebiteľa v čase, keď spotrebiteľ alebo ním určená osoba prevezme tovar od obchodníka resp. od dopravcu.
Čl. 8. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Spotrebiteľ má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu za podmienok upravených § 19, zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu je 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade, ak bol tovar predaný na predajnej akcií alebo v súvislosti s ňou, je táto lehota 30 dní. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom keď:
- spotrebiteľ alebo ním určená osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru;
- sa tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom keď spotrebiteľ alebo ním určená osoba s výnimkou dopravcu prevezme tovar, ktorý bol dodaný ako posledný;
- sa dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom keď spotrebiteľ alebo ním určená osoba s výnimkou dopravcu prevezme posledný diel alebo kus tovaru;
- ak sa tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom keď spotrebiteľ alebo ním určená osoba s výnimkou dopravcu prevezme prvý dodaný tovar.
- Spotrebiteľ, môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je:
- predaj tovaru upraveného podľa špecifikácií kupujúceho,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený (napríklad spodné prádlo),
- Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy je spotrebiteľ povinný informovať obchodníka o svojom rozhodnutí odstúpiť od kúpnej zmluvy jednoznačným vyhlásením zaslaným e-mailom na reklamacie@milanomoda.sk, alebo vyplnením vratkového formuláru v prílohe č. 2 týchto Obchodných podmienok. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu tovaru. Tj. ak obchodník na základe zmluvy dodal viacero tovarov v rámci jednej objednávky, spotrebiteľ uvedie ktorý tovar alebo tovary má záujem vrátiť.
- Na účel odstúpenia od kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ použiť aj vzorový formulár, ktorý si kupujúci môže stiahnuť v prílohe č. 2 týchto Obchodných podmienok; ak mieni spotrebiteľ od kúpnej zmluvy odstúpiť je spotrebiteľ povinný vyplnený vzorový formulár zaslať predávajúcemu na e-mailovú adresu reklamacie@milanomoda.sk alebo poštou/kuriérom v balení s vráteným tovarom. Ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy vyplnením a zaslaním formulára na e-mailovú adresu obchodníka, obchodník spotrebiteľovi prijatie odstúpenia bezodkladne potvrdí e-mailovou správou.
- Lehota na odstúpenie od kúpnej zmluvy je zachovaná, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
- Spotrebiteľ je povinný prevzatý tovar zabalený v originálnom obale a spolu so všetkou dokumentáciu prevzatou spolu s tovarom (letáky, návody na použitie, dokladom o kúpe, faktúrou a podobne) doručiť alebo zaslať na nasledovnú adresu obchodníka Elena ORLOVA – MILANOMODA, Okružná 1861/82a, 900 26 Slovenský Grob, Slovenská republika, prípadne osobe na adrese prevádzky OC Monar, Rubínova 1, 900 25 Chorvátsky Grob (počas otváracích hodín prevádzky), najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ tovar v súlade s týmto bodom doručí alebo odošle na obchodníkom určenú adresu najneskôr v posledný deň lehoty. Obchodník odporúča prepravu tovaru poistiť. Obchodník nepreberá zásielky na dobierku a zásielky s potrebou úhrady cla a colných poplatkov.
- Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša spotrebiteľ. To neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady na vrátenie tovaru bude znášať on (napr. pri vrátení prostredníctvom vratných služieb vybraných prepravcov).
- Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (spotrebiteľ je oprávnený tovar vyskúšať rovnako ako v „kamennom obchode", nie však používať). Pokiaľ spotrebiteľ vrátil tovar, ktorého hodnota je v dôsledku takéhoto zaobchádzania znížená, môže si obchodník uplatniť škodu s tým súvisiacu.
- Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov, príp. jej časť ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy. Obchodník nemôže účtovať spotrebiteľovi dodatočné náklady za dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky.
- Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ hodnoverne nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi.
- Obchodník má právo odstúpiť od zmluvy, ak nie je schopný dodať kupujúcemu tovar riadne a včas, najmä z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo z dôvodov vyššej moci. O odstúpení od zmluvy bude kupujúci informovaný e-mailom, a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti, mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak.
- Od Zmluvy sme oprávnený odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.
Čl. 9. REKLAMÁCIE (Práva zo zodpovednosti za vady)
- Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady
- Zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v požadovanej kvalite, množstve a bez vád.
- Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho prevzatí. Pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.
- Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.
- Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.
- Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.
- Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia Tovaru podľa Čl. 9 Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:
- má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru očakávať;
- je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé;
- zodpovedá akosti alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie stanovené podľa vzorky;
- je v zodpovedajúcom množstve a hmotnosti;
- spĺňa požiadavky na neho kladené osobitnými právnymi predpismi;
- nie je zaťažené právami tretích strán.
- Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)
- Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +421950868098 alebo e-mailom na reklamacie@milanomoda.sk. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa podľa Čl. 9. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliadať.
- Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté vady), ste povinný uplatniť spôsobom podľa podľa Čl. 9. bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.
- Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady Tovaru a vady spôsobené mechanickým poškodením. Právo zo zodpovednosti za vady nemôžete uplatniť najmä na vady spôsobené opotrebením, mechanickým poškodením, používaním Tovaru v nevhodných podmienkach a pod.
- Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.
- Uplatnenie práva zo zodpovednosti za škodu (reklamácie)
- V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa Čl. 2., môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch, prípadne osobne na Našej prevádzkarni. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Obchodných podmienok.
- Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných podľa Čl. 9., si uplatňujete.
- Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.
- Za deň začatia reklamačného konania považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa podľa Čl. 9. V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.
- Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle podľa Čl. 9. bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa podľa Čl. 9., budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené.
- Vybavenie reklamácie
- Na základe Vášho rozhodnutia, ktoré z práv podľa § 622 a § 623 zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) (špecifikovaných v podľa Čl. 9.) uplatňujete, určíme spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie.
- Po určení spôsobu vybavenia reklamácie, reklamáciu vybavíme ihneď, v odôvodnených prípadoch môžeme reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie máte právo od Zmluvy odstúpiť alebo máte právo na výmenu Tovaru za nový tovar, ak je to možné.
- O vybavení reklamácie sme povinní Vám vydať písomný doklad, a to najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie a o jej vybavení Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu. V prípade, ak bude reklamácia uznaná, zašleme Vám opravený Tovar alebo Tovar vymeníme za nový tovar alebo Vám vrátime zaplatenú Cenu Tovaru, ak sa nedohodneme inak.
- Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne odstránená. Vadu Tovaru odstránime bez zbytočného odkladu.
- Namiesto odstránenia vady môžete požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti Tovaru, výmenu tejto súčasti, a to v prípadoch ak Nám tým nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na Cenu Tovaru alebo závažnosť vady.
- Namiesto odstránenia vady Tovaru môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.
- Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.
- Ak ide o iné neodstrániteľné vady, máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru.
- Reklamáciu vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vrátením Ceny Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia (Tovaru) alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.
- Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady a reklamácia Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“).
- Ak si uplatníte reklamáciu Tovaru:
- počas prvých 12 mesiacov od kúpy Tovaru, môžeme Vašu reklamáciu zamietnuť len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia od Vás nebudeme vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie Vám poskytneme najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie;
- po 12 mesiacoch od kúpy a takúto reklamáciu sme zamietli, v doklade o vybavení reklamácie uvedieme, komu môžete zaslať Tovar na odborné posúdenie. Ak zašlete Tovar na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znášame My bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak preukážete odborným posúdením Našu zodpovednosť za vadu Tovaru, môžete si reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Sme povinní Vám uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
- V prípade, že ste podnikateľom, je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.
- V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri spotrebnom Tovare v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru.
- Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich právach, ktoré Vám vyplývajú z § 622 a z § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník. Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť prečítať si podmienky reklamácie Tovaru.
Čl. 10. PODÁVANIE PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ
- Ako spotrebiteľ ste oprávnení podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: reklamacie@milanomoda.sk.
- O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.
- Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, so sídlom: Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, tel. č. 02/58272172, 02/58272104.
- Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojní s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.
Čl. 11. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPORU SO SPOTREBITEĽMI
- Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: reklamacie@milanomoda.sk, ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).
- Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
- Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
- Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
Čl. 12. ZODPOVEDNOSŤ OBCHODNÍKA ZA VADY A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
- Zodpovednosť obchodníka za vady a podmienky uplatnenia a vybavenia reklamácie sa riadia príslušnými ustanoveniami reklamačného poriadku prijatého prevádzkovateľom a zverejnenom na internetovej stránke https://www.milanomoda.sk/.
Čl. 13 OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
- Osobné údaje kupujúcich spracúva obchodník v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“).
- Podmienky spracúvania osobných údajov obchodníkom sú špecifikované na internetovej stránke https://www.milanomoda.sk/ v sekcii Ochrana osobných údajov.
- Obchodník je povinný pred uzavretím zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie produktu za odplatu, alebo ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa pred tým, ako spotrebiteľ odošle objednávku, ak nie sú tieto informácie zjavné vzhľadom na okolnosti uzavretia zmluvy alebo na povahu produktu, spotrebiteľovi jasným a zrozumiteľným spôsobom oznámiť
- hlavné vlastnosti produktu v rozsahu primeranom druhu a povahe produktu a forme poskytnutia informácií,
- obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania obchodníka alebo osoby, v ktorej mene obchodník koná,
- telefónne číslo obchodníka,
- predajnú cenu produktu, spôsob, akým sa vypočíta, ak vzhľadom na povahu produktu nemožno predajnú cenu určiť vopred, náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky a skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané ďalšie náklady a poplatky, ak náklady a poplatky nemožno určiť vopred,
- podmienky plnenia, platobné podmienky, dodacie podmienky a lehotu, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať alebo poskytnúť produkt,
- existenciu a dĺžku trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vady tovaru, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby a dostupnosť spotrebiteľskej záruky, ak ju obchodník alebo výrobca poskytuje,
- existenciu a dĺžku trvania zodpovednosti za vady služby a postup pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady služby,
- podmienky popredajného servisu, ak ho obchodník alebo výrobca poskytuje,
- dĺžku trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na určitý čas, alebo podmienky vypovedania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na neurčitý čas alebo o zmluvu, ktorej platnosť sa predlžuje automaticky,
- údaje o funkčnosti veci s digitálnymi prvkami, digitálneho obsahu a digitálnej služby vrátane dostupných technických ochranných opatrení,
- údaje o kompatibilite a interoperabilite veci s digitálnymi prvkami, digitálneho obsahu a digitálnej služby, ktoré sú obchodníkovi známe alebo pri ktorých možno rozumne očakávať, že sú obchodníkovi známe,
- poučenie o práve spotrebiteľa podať obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu s uvedením odkazu na webové sídlo, na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov.
Čl. 15. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na stránkach internetového obchodu https://www.milanomoda.sk/ v deň odoslania objednávky spotrebiteľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena legislatívy, alebo obchodnej politiky.
- Internetovú stránku je možné využívať len v rozsahu, v ktorom nie je na úkor práv ostatných jej návštevníkov a ktorý je v súlade s jeho určením.
- Spotrebiteľ berie na vedomie, že obchodník nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetovej stránky alebo v dôsledku využitia internetovej stránky v rozpore s jej určením.
- Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.9.2024.
PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU
Adresát: Elena ORLOVA – MILANOMODA, Okružná 1861/82a, 900 26 Slovenský Grob
Uplatnenie reklamácie
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis:
PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát: Elena ORLOVA – MILANOMODA, Okružná 1861/82a, 900 26 Slovenský Grob.
Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý vraciam (názov a kód): |
|
Dôvod vrátenia tovaru: |
|
Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.
Dátum:
Podpis: